Tuesday, January 25, 2011

Doa seorang PENCARI CINTA

Ya ALLAH..
jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorng
yang melabuhkan cintanya kepada-Mu
agar bertambah kekuatanku untuk menyintai-Mu

Ya MUHAIMIN..
jika aku jatuh hati,izinkanlah aku menyentuh hati seseorng
yang hatinya bertaut kepada-Mu
agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya RABBANA...
jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling daripada hati-Mu

Ya RABBUL IZZATI..
jika aku rindu,rindukanlah aku 
pada seseorng yang merindui syahid di jalanMu

Ya ALLAH..
jika aku menikmati cinta kekasih-Mu
janganlah kenikmatan itu melebihi keindahan
bermunajat di sepertiga malam terakhirMu
Ya ALLAH..
jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu
jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu

Ya ALLAH...
jika kau halalkan aku merindui kekasih-Mu
jangan biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi 
hanya kepada-Mu

p/s semoga kita mndapat cinta ilahi dan cinta insani 
yang juga mendapat cinta dan redha ilahi...thank wena ucapkan kpada sseorg
yg bagi wena dgr vdeo ni...thnk a lot =)

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

love ! ! :)

Daisypath Anniversary tickers