Friday, January 21, 2011

jom menulis lagi..=)

Arini 21/1/2011,jumaat..arini sbnar yer malas bebenar nk g claz....bsela..masa yer mmg xsesuai lgsng nk wat claz,cbela byangkn claz strt kul3...OMG.....ngn panas yer ag...sbar jela...yg plg bgang skali,bus yg pling awl,cme de kul12...ishk2..mmg mncari nhas...last2 skli,redha jela...g ngn mke trpakse..hehhehe..smpai cmpus,mke blurrrrr......argh...lmbt yerla nk tggu kul3....mrayau2 jela...cian2...nasib bek lec dtg tw...stdy cam bse,bljar basic je arini..cabut plug,psang plug pc...huhuhuhu..btw,enjoy it..tw bnyak bnde tw...pc pn de bhgian female n male tw...hahhahah..lwk pn de...arini plan nk g umah makteh,coz de kje ckit nk wat ngn nak dy,bse la..research la ktekn.....hehehhe..nk temuduga dax kecik..hehehhe..plan pnyer plan,last2 xjd...makteh col,kte yer dy kne blek pekan amik maid bru,maid lme kne blek indon..almak aiii.....tnsion tol...da xdpt sttle kn kje den..xpela...nexxt week de ag kn3....dok umah jela mlm ni..xdek kje,kte update blog laaaa.....smbil dgr lgu..hehhehe..mlm ni still de ase bermadah2 ckit..bsela...jiwang pnyer aty..pe2 jd ttp jiwang kn3...hehehhe...jom bace n hayati k....


Kadangkala kamu tidak menghargai orang yang mencintai kamu sepenuh hati, sehinggalah kamu kehilangannya. Pada saat itu, tiada guna sesalan karena perginya tanpa berpatah lagi.Tol kn3......


Kamu tidak pernah tahu bila kamu akan jatuh cinta. namun apabila sampai saatnya itu, raihlah dengan kedua tanganmu,dan jangan biarkan dia pergi dengan sejuta rasa tanda tanya dihatinya..


Cinta bukanlah kata murah dan lumrah dituturkan dari mulut ke mulut tetapi cinta adalah anugerah Tuhan yang indah dan suci jika manusia dapat menilai kesuciannya.


Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak. Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.


Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang, ialah jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan.

Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.

Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat berarti bagimu. Hanya untuk menemukan bahawa pada akhirnya menjadi tidak bererti dan kamu harus membiarkannya pergi.Kamu tahu bahwa kamu sangat merindukan seseorang, ketika kamu memikirkannya hatimu hancur berkeping.Dan hanya dengan mendengar kata “Hai” darinya, dapat menyatukan kembali kepingan hati tersebut.

 Tuhan ciptakan 100 bahagian kasih sayang. 99 disimpan disisinya dan hanya 1 bahagian diturunkan ke dunia. Dengan kasih sayang yang satu bahagian itulah, makhluk saling berkasih sayang sehingga kuda mengangkat kakinya kerana takut anaknya terpijak.


 Jangan mencintai seseorang seperti bunga, kerana bunga mati kala musim berganti. Cintailah mereka seperti sungai, kerana sungai mengalir selamanya.




0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

love ! ! :)

Daisypath Anniversary tickers