Wednesday, April 25, 2012


“Telah kutinggalkan cemburu disudut kamar gelapku.Telah ku hanyutkan duka pada sungai kecil yang mengalir dari sudut mataku.Telah ku kabarkan lewat angin gerimis tentang segala catatan hati Yang terhampar ditiap jengkal sajadah dalam tahajud dan sujud panjang. Ku tutup mataku , ku tutup hatiku , ku tutup mulutku . Bila bukan matamu yang menatapku , bila bukan kamu yang mengetuk hatiku , bila bukan kamu yang ucapkan kata itu . ...” 

Ya Robb..
Jika ada dua pilihan dan diantaranya adalah dia... tentu aku akan memilihnya..
Jika ada sepuluh pilhan dan diantaranya adalah dia ..tentu aku akan memilihnya.
Jika ada seratus pilihan dan diantaranya adalah dia ..tentu aku akan memilihnya
Dan jika hanya ada satu pilihan ..dan tidak ada dia dlm pilihan itu…
Maka aku pun akan menerimanya sebagai pemberian terbaik dari Mu…
Aku tidak akan memaksakan diriku untuk memilihnya..
Buatlah aku mencintai pilihan yg Kau berikan ...Buatlah aku setia pada pilihanMu,
Buatlah aku menyayangi pilihan yg Kau amanahkan..Aamiin ya Robb :)
Buatlah aku mencintai pilihan yg Kau berikan ...Buatlah aku setia pada pilihanMu,
Buatlah aku menyayangi pilihan yg Kau amanahkan..Aamiin ya Robb :)

Ya ALLAH kuserahkan semua takdir hidupku padamu , dan pada siapa kau pilihkan kekasihmu padaku . Kekasih yang kau halalkan . Dan bila memang kau izinkan ku mencintai kekasihku  , maka satukan hati kami agar menjadi suatu hubungan yang direstui . Namun bila tidak kau izinkan maka pisahkan dan jauhkan hati kami agar tak terlalu jauh kami menyayangi . 


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

love ! ! :)

Daisypath Anniversary tickers